Tehnologije Cannondale

Cannondale temelji na visokotehnoloških rešitvah ter nenehnem iskanju boljših voznih lastnosti. V občutkih vožnje boste lahko uživali le, ko boste svoje kolo Cannondale zapeljali na cesto ali teren, ključne tehnologije pa vam lahko predstavimo tukaj.
Cannondale

Si – System Integration

Kaj je to:
Filozofija oblikovanja okvirjev in ključnih komponent skupaj in kot celoto, s čimer dosežejo višji nivo učinkovitosti.

Zakaj je pomembno:
Inženirji Cannondala lahko po zaslugi sistema Si hitreje poiščejo boljše rešitve, kot so na primer Lefty Ocho, BB30, Ai in geometrija OutFront, ter ne rabijo čakati, da se tudi preostala kolesarska industrija odloči, da je to dobra ideja.
Ai - Asymmetric Integration

Ai – Asymmetric Integration

Kaj je to:
Cannondale je razvil edinstven sistem pri katerem je pogonski sklop premaknjen za 6 mm navzven, kar omogoča izdelavo okvirjev z ultra kratkimi cevmi ob verigi ter bolj togim zadnjim trikotnikom, in to vse brez običajnih kompromisov.

Zakaj je pomembno:
S kratkimi cevmi ob verigi se izboljšata oprijem in okretnost. Ai dopušča inženirjem, da načrtujejo ultra kratke cevi ob verigi in hkrati zadržijo veliko prostora za plašče, togost cevi in možnost uporabe gonilk z dvema verižnikoma. Dodaten bonus je tudi bolj tog in močnejši zadnji obročnik.

OutFront Steering Geometry

OutFront Steering Geometry

Kaj je to:
Geometrija OutFront združuje ohlapen kot vilic z dolgim odmikom (offset) s čimer se poveča stabilnost in zaupanje, ohranja pa se okretnost in nadzor v času vzponov, kar je pomembno za XC, ciklokros, grave in cestna kolesa.

Zakaj je pomembno:
OutFront vam ponuja najboljše iz obeh svetov: stabilnost in zaupljivo vodenje pri visokih hitrostih ter hitro in okretno zavijanje pri nizkih hitrostih.
BallisTec CarbonTM

BallisTec CarbonTM

Kaj je to:
Cannondale je razvil in lastniško zaščitil konstrukcijsko metodo za izdelavo izredno močnih in togih karbonskih okvirjev in komponent.

Zakaj je pomembno:
Tehnologija omogoča natančen nadzor togosti in moči okvirja, s čimer lahko dosegajo nove mejnike z vidika teže in občutka na kolesu, poleg tega pa Cannondale ponuja tudi dolgo uporabno dobo (in doživljenjska jamstva).

CAAD Cannondale Advanced Aluminum DesignCAAD Cannondale Advanced Aluminum Design

Kaj je to:
Revolucionarna metoda oblikovanja koles, ki so jo razvili inženirji Cannondala. Združuje zelo poglobljeno znanje in izkušnje z interaktivno močjo velikih računalnikov.

Zakaj je pomembno:
Inženirji lahko hitro in natančno testirajo stotine virtualnih profilov cevi in določijo optimalno obliko za vsako cev okvirja.
SmartForm Alloy Construction

SmartForm Alloy Construction

Kaj je to:
Najbolj napredna konstrukcija aluminijastih okvirjev na planetu.

Zakaj je pomembno:
S konstrukcijo SmartForm lahko izdelajo najlažja aluminijasta kolesa z najboljšimi voznimi lastnostmi na tržišču.
SAVE Micro-Suspension TechnologyTM

SAVE Micro-Suspension TechnologyTM

Kaj je to:
Deli okvirja, vilic in sedežne opore so izdelani tako, da se nadzorovano upogibajo in absorbirajo udarce in vibracije.

Zakaj je pomembno:
SAVE izboljša udobje, vodljivost in nadzor.

OPI One Piece Integration

OPI One Piece Integration

Kaj je to:
Postopek za kovanje kompleksnih delov iz enega samega kosa aluminija.

Zakaj je pomembno:
Aluminijasti deli so lažji, bolj togi in močnejši.
Gonilke Cannondale

Gonilke Cannondale

Kaj je to:
Sistemsko integrirane gonilke, ki postavljajo standard z vidika nizke teže in togosti.

Zakaj je pomembno:
Lažje in bolj toge gonilke so bolj učinkovite, z izdelavo lastnih gonilk in verižnikov pa lahko Cannondale ponudi sistemsko integrirane (SI) rešitve, kot so Ai, s tem pa se dvigne učinkovitost celotnega kolesa.

Lefty Ocho

Lefty Ocho

Kaj je to:
Prve vzmetne vilice z eno krono in eno samo nogo. Zasnovane so kot najbolj tekoče, najbolj napredne in najbolj natančno voldjive ultralahke XC vilice vseh časov. To je čisto nov nivo dirkaške učinkovitosti.

Zakaj je pomembno:
Zaradi edinstvene konstrukcije se vilice ne krivijo ali upogibajo kot ostale, zato dobite največ z vidika nadzora in vodljivosti.

Deli objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja