VILICA FOX 38 FLOAT 29 FS 180 GRIP2 15X110

1.589,00 

Povsem nova vilica Float 38 postavlja nove standarde vzmetenja v enduro kategoriji! 38 milimetrske potopne cevi nudijo do sedaj nepredstavljivo togost ter s tem povezano vodljivost kolesa. V kombinaciji z eliptično krmilno cevjo, novimi spodnjimi nogami, nadgrajeno GRIP2 (samo serija Factory) ozirom GRIP ali FIT4 kartušo ter seveda novo grafično podobo predstavlja sveti gral Endura!

Dobavljivost: Na zalogi Šifra: IS_302339 Kategorije: , , Predvidena dostava: 2-3 dni

leanpay

Informativni izračun LeanPay

48 x 38,01 €
36 x 49,03 €
24 x 71,11 €
18 x 93,21 €
12 x 137,45 €
9 x 181,71 €
6 x 270,23 €
Prikazan je informativni izračun mesečnih obrokov preko ponudnika LeanPay in ne vsebuje dodatnih stroškov.

Opis

Vilica je opremljena z novo 15mm boost plavajočo osjo (15mm QR x 110mm), katera zagotavlja še višjo togost ter posledično zmanjšuje trenje med samim delovanjem vzmetenja. 38 milimetrske potopne cevi so dodatno obdelane s trajnim in izredno gladkim premazom Kashima (samo serija FACTORY). Ta v sodelovanju z Float EVOL zračno vzmetjo skrbi za izredno odzivno delovanje, ki v kombinaciji z zračnim kanalom v spodnjih nogah vilic nudi neverjetno mehko delovanje že v prvem delu hoda. Zračni kanal pa skrbi tudi za konstantno mazanje celotnega sistema vzmetenja, zato vilica ostaja dlje časa ˝sveže˝. Celoten paket zaključuje slavna GRIP2 kartuša, ki je najbolj zaželena med enduro in dh kolesarji. Razlog je v kakovost delovanja ter prilagodljivosti posameznikovim željam. Kartuša je letos še nadgrajena z patentirano VVC tehnologijo, ki zagotavlja do sedaj še ne videno možnost ˝on the fly˝ nastavitev preko štirih zunanjih nastavitev. Piko na i dodata še gumba, ki sta bila do sedaj videna samo na Fox Float 40, DH vilicah in nudijo možnost izravnave atmosferskega tlaka zaradi višinske ali temperaturne razlike.

Plavajoča os – FLOATING AXLE

Novo ˝plavajoče˝ vpetje osi ter nova 15mm os vilice inovativno rešuje vpetje sprednjega obročnika. Rezultat je večja togostjo ter zmanjšuje trenje delovanja same vilice.

Na desni nogi je ˝plavajoči˝ distančnik s katerim se natančno prednastavi razmik širine peste, katero želimo vpeti v vilico in tako dosežemo maksimalno togost vpetja. S tem preprečimo zvijanje nog ter posledično neželeno večje trenje med potopnimi ter spodnjimi nogami vilice. Vilice so serijsko opremljene z osjo, ki omogoča vpetje prednjega obročnika brez uporabe orodja (QR). Mogoča pa je uporaba prav tako nove Kabolt-X osi, ki poleg nižje teže nudi še večjo torzijsko togost vilice.

Zračni kanal spodnjih nog – LOWER LEG CHANNELS

Pri stiskanju (kompresiji) vilice se prostornina v notranjosti spodnjih nogah zmanjšuje ter posledično povečuje zračni tlak. Bolj ko se vilice stisnejo, večji je pritisk. Posledično pride do neželenega povečanje progresivnosti vilice in s tem do nezmožnosti izkoristka celotnega hoda vilice. Rešitev te težave je v novih zračnih kanali, ki drastično povečujejo količino zraka v spodnjih nogah ter s tem rešujejo to težavo.

Zračni kanali imajo še eno dobro lastnost. Mazalno olje lažje kroži po celotni notranjosti spodnjih nog ter tako konstantno olji drsnike ter oljni obroček pod protiprašnimi tesnili. Vilica zato dlje čas ostaja ˝sveža˝.

Ventil za izravnavo tlaka – BLEEDERS

Ventila na zadnji strani spodnjih nog omogočata izravnavo atmosferskega tlaka s preprostim pritiskom na gumb. Zvišanje tlaka v spodnjih nogah močno poslabša delovanje vilic. Najbolj vpliva na odzivnost vzmetenje na manjše tresljajih ter možnost izkoristka celotnega hoda vilice..

Most spodnjih nog – LOWER LEG ARCH

Togost v razmerju z težo je ultimativno merilo v kolesarski industriji. Inženirji posvečajo nešteto ur za iskanje pravega razmerja. Novi most vilic je rezultat takih raziskav, saj je ob nižji teži most še močnejši. Inženirji pa niso pozabili niti na sodobne trende kolesarstva, ki zahtevajo uporabo širših dimenzij plaščev ter masivnejše glave okvirjev (predvsem karbonskih).

Eliptična krmilna cev – ELLIPTICAL STEERER

Eliptična krmilna cev je ena izmed mnogih rešitev optimizacije togosti v razmerju s težo. Ta rešitev je, uporabljena prvič in samo pri vilicah Float 38.

Kartuša GRIP2

GRIP2 kartuša je zasnovana tako, da se med samim delovanje prezračuje in zato ves čas ohranja najvišji nivo delovanja. V srednjem delu hoda nudi večjo oporo, kar preprečuje izgubo hoda zaradi zaviranja s sprednjo zavoro. Nova kartuša ima tudi znatno manjše trenje kar še dodatno izboljšuje občutljivost na manjše neravnine.
GRIP2 kartuša omogoča kar štiri neodvisne nastavitve. Na zgornjem delu kartuše sta gumba nastavitve hitre (8 stopenj) ter počasne(16 stopenj) (HSC/LSC) kompresije ter nas spodnjem delu hitrega (8 stopenj) ter počasnega (16 stopenj) povratka (HSR/LSR) vilice.

Patentirana tehnologija Variable Valve Control (VVC) omogoča revolucionarni pristop nastavitve hitrega povratka (HSR) ter z modelnim letom 2021 dalje tudi hitrega stiska (High-Speed compression) po sistemu spreminjanja trdote ventila (Do sedaj je bil taka nastavitev mogoča le z fizično zamenjavo ventila.).

Zračna vzmet – Float EVOL

Float EVOL zračna vzmet ima veliko negativno komoro, katera izboljšuje odzivnost vilice v 1/3 hoda in s tem zmanjšuje tresljaje ter pripomore k večjem udobju vožnje.

Float EVOL zračna vzmet omogoča uporabo zračnih distančnikov s katerimi lahko spremenite volumen pozitivne zračne komore. S tem se spremeni tudi delovanje vzmetenja. Sprememba volumna zračne komore vpliva na delovanje vzmetenja v drugi polovici hoda.

TEŽAVA: Ob pravilni nastavitvi SAG-a prehitro izkoristite celoten hod ter pogosto ˝zabijete˝ vilico do konca (bottom out).

REŠITEV: Vstavite več distančnikov, da bo vzmetenje progresivnejše ter bo posledično delovalo boljše.

TEŽAVA: Ob pravilni nastavitvi SAG-a ne izkoristite celotnega hoda.

REŠITEV: Odstranite distančnike in s tem boste izkoristili celoten hod. Posledično bo vzmetenje delovalo boljše.

Delovanje EVOL zračne vzmeti je v kombinaciji z zračnimi kanali ter gumbom za izenačevanjem tlaka v spodnjih nogah še izboljšano!

Primerna za kolesa velikosti obročnikov: 29″
Serija: Factory
Premer potopnih cevi: 38mm Kashima
Hod: 170mm
Rake: 44mm
Kartuša: FIT GRIP2 Factory
Os: floating QR 15x110mm
Primerna za kolesa s premerom glavne cevi: 1-1/8 – 1-1/2 (tapered)
Obdelava potopnih cevi: Kashima (Zagotavlja izredno odzivno in gladko delovanje vilic.)
Prilagajanje delovanja vilice: Zračna nastavitev SAG-a, rebound Low Speed (16 stopenj) in High Speed (8 stopenj), nastavljanje Low Speed (16 stopenj) in High Speed (8 stopenj) kompresije
Tip vzmeti: FLOAT EVOL (Možnost nastavitve delovanja progresivnosti.)
Spodnje noge vilic narejene iz lahkega, a zelo trpežnega magnezija
Zavore: disk zavore (post mount načinom montaže)
Max premer zavornih rotorjev: 200mm

Dodatne informacije

Proizvajalec

V košarico ste dodali izdelek: