Posodobljena različica popularnega Stance E+ ima sedaj nov motor in za odtenek zmogljivejšo baterijo, uporablja boljši aluminij, na zadnjem kolosetu je sedaj 12 mm os in s tem povečana togost okvirja, ima več hoda spredaj in zadaj ter ravno tako pomembno, če ne najbolj – izboljšana geometrija za vzpone in spuste!
Strmi vzponi, tehnični spusti, več časa na “trailu”.
Z mehkim vzmetenjem in s gladkim pospeškom ob poganjanju, Giant Stance E+ vam nudi moč in tehnologijo, da vozite po poteh o katerih sanjate.
Zasnovan s “trail-friendly” geometrijo, Stance E+ pomaga začetniku in tudi tistemu, ki je to stopnjo že nekoliko prerasel, da izkusi električno kolo po gozdnih in ostalih poteh izven ceste.
Sistem vzmetenja FlexPoint bo navdušil še kako zahtevnega kolesarja. Z uporabo upogibnih delov na nihajki – točneje na chainstay-u in seatstay-u, se pri FlexPointu odpravi potreba po uporabi zapletenih gibljivih delov, ampak kljub temu se ohrani učinkovit, lahek in vzdržljiv sistem vzmetenja. In ker se zmanjša število gibljiv delo, posledično se zmanjša število ležajev, kar pa pomeni, da so tudi nižji stroški vzdrževanja.
Giant Stance E+ ima zadaj 125 mm hoda, spredaj pa 140 mm, k temu pa še prištejemo velika 29 colska koloseta in rezultat je stabilna, okretna in kvalitetna vožnja.
Pri Giantovem hišnem aluminiju Aluxx SL se gre za najsodobnejši material v katerem prevladuje zlitina 6011 in prinaša v svojem razredu najboljše razmerje med togostjo in težo. Poseben poudarek gre tudi na edinstveno varilno tehnologijo, ki se pokaže v visokokakovostnih voznih lastnostih kolesa.
SYNCDRIVE SPORT2 MOTOR (75 Nm)
Še manjši in še bolj kompakten motor SyncDrive Sport2, razvit s pomočjo Yamahe, ima sedaj 400% podporo v primerjavi s Sport(1), ki ima 360%.
Ne manjka niti t.i. Smart Assist tehnologijo, ki je bila uglašena za gladko in tiho delovanje. Je idealna izbira za kolesarje, ki iščejo izkušnjo vsestranskega električnega kolesa.
SyncDrive Sport2 dobavlja visoko moč tudi ob manjši hitrosti. Smart Assist tehnologija računa količino navora, kadenco, naklon in hitrost ter glede na te podatke določa koliko moči od motorja potrebujete kolesar. Motor daje občutek večje zmogljivosti, saj podpira višjo kadenco in večji preskok v navoru.
Ker se gre za manjši motor je nenazadnje tudi povečan odmik le-tega od tal in s tem tudi manjša možnost, da bi z njim kam zapeli. Nižja teža motorja obenem prinaša tudi nižja težo kolesa.
ENERGYPAK SMART 625 #2
Medtem ko večina električnih koles uporablja bolj razširjen tip baterij, ki vsebuje 21700 ali 18650 celic, Giant uporablja 22700 celične baterije – večje število celic na določenemu volumnu = večja gostota. To pa privede do manjšega pregrevanja baterije, kar pa se pokaže tudi v povečanemu dometu ob enako veliki bateriji.
Konstantna komunikacija med baterijo in polnilcem omogoča hitro polnjenje.
Posebnost te baterije nam omogoča, da s pritiskom na gumb jo napolnimo od 0% do 60% v samo 1 uri oziroma od 30% do 60% v 30 minutah. Nad 60% pa vse do 100%, pa polni z manjšo hitrostjo.
RIDECONTROL DASH
Dotično kontrolno enoto 2v1 odlikujejo gumbi za izbiro načinov in pa barvni zaslon. Prek zaslona lahko preverite domet in nivo baterije ter seveda način uporabe, vključno s standardnima podatkoma, ki jih dobite tudi na klasičnih števcih – to sta hitrost in razdalja. Vse to brez potrebe po dodatnemu zaslonu. Hkrati se ponaša z brezžično povezavo (ANT+) prek katere lahko povežete npr. merilnik srčnega utripa.